tirsdag den 13. marts 2012

Baglåret og en idiot

Idioten er mig!

Al den energi og så må jeg ikke løbe! Benene skal spares før marathonet søndag. Min planlagte tur i søndags
afkortede jeg til 15 km og selvom de blev løbet langsomt, så var der bakker på ruten, og mange af dem. Ikke lange. Men mange. Og flere af dem små og stejle. Og nu har jeg en øm baglårsmuskel. Derfor er jeg en idiot!!

Men med fem dage til at restituere i, så går det nok. Jeg tager fem km i morgen for at ryste benene lidt og så har jeg hørt, at man dagen forinden bør løbe 3 km.... Så det vil jeg naturligvis gøre.

I mellemtiden står den på udstrækning og maveøvelser. Så godt som hver dag står den på 5 min maveøvelser for at ramme alle mavemuskelgrupper. Uden dem kan man ikke løbe flot, ergo hænger det hele sammen.

Og som ham der engang var klassens tykke dreng, så er det lidt skønt, nu endeligt at kunne vise sig frem på stranden. Måske bare lidt sent....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar