søndag den 22. april 2012

Uge 16 og en stige

Næste indlæg bliver lidt mere spændende.

Med dette indlæg vil jeg blot give et livstegn fra mig. Jeg holder naturligvis træningen ved lige og her er en kort update.
Søndag. 19 km, tid 1.25.21, gns. puls 155, kcal 1330
Tirsdag, 5 km, tid 20.35, gns. puls 150, kcal 345
Torsdag, 15 km, tid 1.03.40, gns. puls 153, kcal 1035
Fredag, 3½ time på en stige og rens af gavl....
Lørdag, 21 km, tid 1.30.22, gns. puls 148, kcal 1446

Denne uges værste dag må ubetinget være fredag. Jeg rensede den ene af husets tre gavle og der var højt ned (!) Og ja, jeg har højdeskræk... Jeg spændte i begge ben, havde svært ved at slappe af og med venstre arm klamrede jeg mig til stien. Resultatet heraf betød en øm venstre arm og læggene blev blødt op dagen efter og lystrede såmænd ganske fint.

Næste indlæg bliver mere spændende, det lover jeg. Og så barsler jeg ligeledes med et indlæg om nogenlunde videnskabelige undersøgelser omkring løb og sundhed.

God vind derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar