onsdag den 10. oktober 2012

Sydkysten Marathon - eller den halve

Ivan 4.

Så har jeg meldt mig til Sydkystens Halvmarathon og jeg tager endda en fotograf med. Så der skulle gerne være noget materiale at uploade efterfølgende.

Men før jeg kommer så vidt, kan jeg fortælle, at jeg har holdt træningen ved lige med mine 21+10+10 og nu kan jeg løbe mine 10 på under 40 uden at anstrenge mig synderligt, knæet er raskt, hovedet er der intet håb for, men sådan må det være...

Hvis jeg springer lidt mere tilbage i tiden, må jeg konstatere, at jeg sagtens ville kunne holde ud at leve som Zar, i al fald hvis man tænker på den vin, han kunne nyde. Ovennævnte gode Ivan har dog sikkert ikke nydt samme kvalitet, som jeg nød forrige fredag, dertil levede han lidt for tidligt. Måske det er derfor han ser så uhyggelig ud.

Men nu er der uploadet lidt billeder af flaskerne samt lidt smagenoter, hvis man er til det.

Som mine kære læsere nok har bemærket, er hyppigheden af mine indlæg faldet lidt, det er alene jobbets skyld, men der skal nok blive taget lidt billeder af stormfulde efterårsture eller af ture i vimterens kulde, men jeg vil overraske mig selv, hvis det vælter ind med indlæg her på siden. Jeg har dog budt en sundhedsguru op til dans og det skal der nok komme et sjovt indlæg omkring. Denne dans har dog tvunget mig tilbage på Facebook og det gør næsten ondt at indrømme, men det er virkeligt kun nødtvungent og så snart det sidste dansetrin er taget, siger jeg farvel til FB igen. Derfor har jeg også oprettet mig under denne profil og ikke i eget navn og jeg har af samme grund kun en eneste "ven" derinde, så du skal ikke have medlidenhed med mig, jeg ønsker ikke flere venner!!!

Et andet indlæg, jeg barsler med, er et om, at jeg har gjort mig selv til forsøgsrotte for alternative kosttilskud. Dette toppede op til Odense Cityløbet, men jeg er helt clean nu(!) Og når jeg har løbet løbet på søndag har jeg tre løb at sammenligne med, hvor det så skal blive interessant at sammenligne puls og sluttid, og måske vægt. Men bare roligt, det er helt ufarligt!


Samtidig og lidt apropos førnævnte guru, er jeg flere gange stødt på udokumenterede påstande om, at marathonløb og løbetræning i så store mængder som min (og jeg løber jo ikke særligt meget i forhold til så mange andre), er skadeligt på kroppens led, hvorfor jeg har samlet forskellige artikler sammen og vil forelægge dem samlet i løbet af vinteren.


Tilbage til Sydkysten.

Ruten er pandekageflad. Der er 2 meter i højdeforskel. Fladere kan det næsten ikke blive. Hvis så bare vejret og vinden arter sig, så kan det godt blive til en ny PR.

Kryds fingre for mig derude!

2 kommentarer:

  1. Håber du har haft en god tur i dag og måske opnået ny pr? Glæder mig til at se fotos fra løbet og læse om det

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina,

      Jeg kom da i mål, men ingen ny PR i denne omgang. Forklaring følger, så snart min kameramand har sendt mig billederne....

      Mvh

      Per

      Slet