søndag den 3. februar 2013

Uge 5 - Hej Februar





Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag uden at løbe.

Det er hårdt ikke at få brændt sin energi af som man er vant til, omvendt har jeg de sidste mange dage blot skulle ligge stille om natten, så er sveden kommet helt af sig selv. Ikke fordi konen er i gang ovenpå mig, gid det var så vel, men desværre pga. feberen/influenzaen som har et godt tag i mig.

I dag følte jeg mig lidt bedre. Ikke 100%, så langtfra, men jeg havde et kæmpe behov for at prøve kroppen af i løbeskoene. På forhånd tænkte jeg, at det måske blev en af de beslutninger, jeg senere ville fortryde. Men så slemt blev det faktisk ikke - nu har jeg så også efterfølgende forkælet kroppen med hjemmelavet tomatsuppe (baseret på brun fond) og hvor familien spiste den helt italiana, så kastede jeg et par tsk. sambal olek ned i min portion, mine smagssanser er alligevel forkølede, læg dertil et par glas rødvin - men på den 7 km lange tur måtte jeg dog hoste et par gange og en enkelt gang standse helt op.

Inden jeg smækkede hoveddøren lod jeg konen vide, at enten så hun mig igen hurtigt eller også efter 45 minutter, det blev så et sted midt imellem, idet jeg løb de 7 på 31 minutter i et stille og roligt, hostende tempo. Godt nok svedte jeg, men den sved havde mere sin grund i feber end i overanstrengelse.

Således sluttede jeg uge 5: I alt 7 km, er I ik' imponerede?

2 kommentarer:

  1. Øv med sådan en omgang - god bedring !!

    SvarSlet
  2. Hej Snob :)

    Det er synd... rigtig god bedring. Det er en lidt sur tid i DK, men snart er det heldigvis forår!

    Jo tak, hils gerne Claus (min guru)

    Kh Karina

    SvarSlet