lørdag den 7. april 2012

48 km - og en usikker fremtid

Fremtiden er vel altid svær at spå om, men de sidste 8 dage har virkelig væltet lidt op og ned på mit liv og derfor er det godt at koble af ved at løbe.

Måske får jeg lov at fortsætte min karriere i samme stilling. Måske i en ny stilling i samme firma. Måske slet ikke....  Forvirret? - Hvad tror du så ik', at jeg er? Men jeg har jo mere eller mindre selv bragt mig i denne situation og må i de næste par måneder se, om ik' jeg kan bestå denne manddomsprøve.

Jeg beklager, at jeg ikke er mere konkret. Senere skal hele historien nok blive fortalt. Men der skal gå noget tid.

I mellemtiden kan jeg trøste mig med, at min træning nu er oppe i nogenlunde fulde omdrejninger igen.

Denne uge bød på

Søndag: 20 km, 13,7 km/t  - let kuperet
Tirsdag: 12 km, 14.1 km/t  - meget kuperet med vildt stejle stigninger - fed rute!
Torsdag: 10 km, 15 km/t - min 5 km rute dobbelt, men måske jeg skal finde en ny uden lyssignaler...
Lørdag: 6 km, 14,5 km/t - Skulle bare købe sukker...

I alt 48 km, i morgen starter en ny uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar